четвер, 17 жовтня 2024 р.

Цікаві поради для батьків

ДОБРІ ПОРАДИ БАТЬКАМ 🌞 💁🏼‍♀️Пропонуємо Вам, шановні батьки, прості вправи, які зроблять осінню🍂 прогулянку не лише цікавою, але й корисною для розвитку мовлення ваших діток: 🍁"Описуємо листочки" Під час прогулянки знайдіть різнокольорові листочки і запитайте дитину: "Якого кольору цей листочок?", "Який він на дотик?", "Чому він упав із дерева?". Це допоможе дитині розвивати словниковий запас і вміння описувати предмети. 🍁"Хто живе під листочком?" Запропонуйте дитині подумати, які маленькі тваринки можуть жити під опалим листям, наприклад, мурашки, жучки чи черв'ячки. Попросіть скласти невеличке речення: "Під листком ховається мурашка". Це заохотить дитину уявляти і творити свої маленькі історії. 🍁 "Що чуємо?" Зупиніться на хвилинку і запитайте дитину, що вона чує навколо: "Шурхіт листя?", "Пісню пташки?", "Шум вітру?". Разом обговоріть почуті звуки, і нехай дитина опише їх, вчиться розрізняти та висловлювати свої враження. 🍁"Знайди і скажи" Запропонуйте дитині знайти три предмети одного кольору (наприклад, жовті листочки) або однієї форми (круглий камінчик, круглий каштан). Після цього дитина повинна назвати кожен предмет і скласти з ними речення. Наприклад, "Я знайшов жовтий листочок і каштан". 🍁"Загадка про осінь" Складіть загадку на тему осені, а дитина нехай спробує її розгадати та описати свою відповідь. Наприклад, запитайте: "Жовте і летить із дерева. Що це?" або "Що може бути червоне та кругле, висіти на дереві?"(Листок або "яблуко). Такі загадки допоможуть розвивати мислення і мовленнєві навички. 🍁"Придумай історію про каштанчик" Попросіть дитину знайти каштан або жолудь, потримати його в руках і вигадати маленьку історію про нього: "Де він ріс?", "Як упав із дерева?", "Куди він хоче потрапити?". Разом можете створити казкову оповідь про пригоди каштанчика, де дитина буде додавати свої ідеї. Це допомагає розвитку зв’язного мовлення та уяви. 🍁"Сліди на землі" Якщо на землі є сліди тварин або просто незвичні відбитки, запропонуйте дитині розглянути їх і подумати, хто міг їх залишити: "Чий це слід?", "Куди йде ця тваринка?", "Що вона шукає?". Так дитина зможе придумувати історії, ставити запитання та відповідати на них, розвиваючи спостережливість і здатність будувати логічні речення. 💁🏼‍♀️ Автор Полісько Наталія ☀️ ☀️ЗАЛИШАЙТЕ ❤️ ЯК ЩО БУЛО КОРИСНЕ!

Немає коментарів:

Дописати коментар